05 Παράπονα
Posted at 21:42h in Χρήσιμα
Για Παράπονα ή Ενστάσεις, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε στις ακόλουθες ηλεκτρονικές διευθύνσεις: greece@halaloffice.com ή info@halalqualitycontrol.com
Μπορείτε να κατεβάσετε απευθείας τη Διαδικασία Παραπόνων και Ενστάσεων της HQC απευθείας: HQC Appeals & Complaints Procedure
Όλα τα αιτήματα ενστάσεων ή παραπόνων αξιολογούνται από την Επιτροπή Ενστάσεων και Παραπόνων της HQC. Με το πέρας της αξιολόγησης του αιτήματος ενστάσεως ή παραπόνου θα λάβετε μία επίσημη απάντηση